fredag 30. oktober 2009

Trekkspelkort

Då var det tid for litt blogging igjen! :) tenkte å vise fram en korttype som eg har vore litt hekta på i det siste, et trekkspelkort. Det kan brukast i mange samanhengar, og kan pyntast på mange måtar inni. Eg har brukt det mest som bursdagskort, både til store og til små :)

Slik ser det ut når det er pakka ihop. Framsida:




Og baksida:



Når ein åpnar det blir det altså slik:


Mange sider ein kan gjere mykje kjekt med :) Eg tar med eit anna eksemplar som viser betre korleis det er bretta:




4 kommentarer:

  1. Stilig! Jeg må prøve meg på noe sånt snart!

    SvarSlett
  2. Så finnnnneeee.... Hvor har du fått ideen fra? Sitter du og scrapper med noen i Trondheim?

    SvarSlett
  3. Fikk ideen fra Familieminner i Ålesund :) selvsagt ;P mange fine eksempelkort der vet du. Her scrapper jeg alene foreløpig, kanskje får vi til å samles en gjeng etter hvert her også :) Har det ikke blitt noen scrappemøter på Familieminner i høst?

    SvarSlett