tirsdag 28. april 2009

Tulletante og tullejente

Koffor er det slik at eg alltid har lyst å blogge når eg egentlig ikkje har tid? :) jaja.. Tenkte eg skulle legge ut bilder av en type panneband eg laga i påska til meg og det herlige tantebarnet mitt. Oppskrifta fikk eg av Kathrine, trur ho fant den i nåken andre sin Blogg. Fekk sjå henna produkt først og MÅTTE lage det sjøl etterpå ;) Kjempedigg panneband i Alpakka (Mirasol) som er breidt framme og smalna inn bakover. Syr i en knapp bak og vidda kan derfor justerast - det er fleire knappehol innover. Både eg og niesa mi har brukt det mykje :) må lage ett til i LILLA til meg sjøl ;)

Lat formiddag i påska - Bonanza står på i bakgrunnen! Små-harry ;)



I påskefjellet - vi var nemlig aktive også! Signe var veldig flink å gå på ski, men syns nok at det aller kjekkaste var å få sitte på akebrettet mens tanta på ski drog ho etter seg. Her tar vi en pust i bakken og ete sjokolade. MASSE sjokolade :P

1 kommentar:

  1. Flott projekt du har lagt til niesen din, kan godt forstå at hun ble kjempeglad for det. Så nå kunne hun ikke fryse ører hennes :) eller ikke dine! Hehe. Hørte sånn ut at du hadde en fin påske - GOD TUR til Stavanger :)

    SvarSlett