onsdag 10. mars 2010

Jenta i mitt liv :)

Dåkke veit jo alle kven mannen i mitt liv er, det er vanskelig å gå glipp av trur eg ;) I dag vil eg skrive litt om jenta i mitt liv - nemleg Martemor!


Ho og eg har kjent kvarandre nokre år no, og det er få som kjenner meg så godt som ho. Det er jo ikkje så rart, for er det nokon som får ein til å ville åpne seg - så er det Marte! Alle burde ha ei slik venninde som ein føler ein kan fortelle absolutt alt til, utan å lure på om ho vil synes ein er rar. Når det er mykje å tenke på for meg, hjelper det alltid å snakke med Marte-mi. Då er alt mykje klarare etterpå.

Tattetus, glad i deg :)

3 kommentarer:

  1. Åh...snufs..hva hadde vel livet vært uten deg! Nå fikk du meg til å grine og alt..tihi..du er den aller aller besteste du, og jeg er veldig veldig glad i deg! Kommer sikker til å være innom her og lese dette minst en gang om dagen, er noe av det koseligste jeg har sett...uff, tror jammen jeg må slutte jeg før pc`n får vannskader her:)

    Marte di

    SvarSlett
  2. Så søte dere er! Gode venner skal man alltid holde fast på:)

    klem, c

    SvarSlett
  3. Enig med du AB! Marte er den absolutt besteste venninna noen kan ha! Skulle ønske jeg var der nede og kunne være med dere begge toooo!

    klem

    SvarSlett