lørdag 29. mai 2010

Dyrene i Afrika

For ei vekes tid sidan kom eg heim att frå ein jobbtur til Eritrea. Det var ein fantastisk flott tur og eg tok med meg mange gode minner tilbake. Det er eit veldig forskjellig land frå Norge, så det blei mange nye inntrykk å fordøye. Her er nokre bilder som viser litt av det eg har opplevd :)



Kamelar og esel i gatene er heilt vanleg i Afrika. Vakre og morsomme dyr, begge to :)


Mange hadde slike traller som dei gikk og skubba på. Få bilar der, så man bruker hva man haver.



Spanande mat med tidvis sterkt krydder. Ikkje alt blei ein hit hos meg, men artig å prøve :)


Desse reklameskilta var over alt. Det er faktisk ei kondomreklame med teksten: "...Because life is everything!" Kondomar var å finne på alle hotellrom i nattbordskuffa. Bra at dei set igang slike tiltak for å bekjempe Aids.


Mange murar var toppa med knuste flasker for å hindre folk i å klive over. Lite hyggelig, men heilt sikkert effektivt!




Vakre Eritrea :) Får de sjansen til å dra dit ein gong, må de slå til! Det anbefalast på det sterkaste :) Det har sjeldan vore så godt å komme heimatt og ta ein dusj på sitt eige bad og ete ei skive grovt brød med brunost for så å finne si mjuke, komfortable seng for natta. Vi er heldige som bur i Norge, det må vi prøve å hugse på :)

2 kommentarer:

  1. Så utrolig spennende! Skjønner godt at du har hatt en opplevelse for livet! Det er lett å glemme hvor godt man har det i Norge- så slike "påminnelser" tror jeg alle skulle hatt innimellom... Håper på flere bilder ;) Nyfiken eg;)

    SvarSlett
  2. Kjekt å sjå bilder! :D Gler meg til å høyre meir om turen! :) Heldige deg som fekk reise på jobbtur til Eritrea. Det er kult det!

    SvarSlett