fredag 16. april 2010

Liten kar møter stor traktor

I påska hadde Runar og eg besøk i Runar sitt hus av foreldrene mine og søstrene mine med familiar. Det var jammen koslig :) det blei full omvising i huset - der er mange gamle, spennande ting å sjå på. Høgdepunktet for tanteungane mine var imidlertid å få sitte på i ein av traktorane Runar har på gården heime! Trur forresten det var ein svoger eller to som ikkje var så reint lite begeistra òg.


Liten kar eller stor traktor? Eller begge deler.


Øn øøøøøn! Tut!


Høg trivselsfaktor :)

Takk for besøket :) Ser fram til reprise i sommar.

4 kommentarer:

  1. Herlig! Theodor seie han e skuffa som ikkje fekk vere med og prøve traktor. ;o)

    SvarSlett
  2. Øøøn øøn.....Theodor kan få prøve traktor ein annan gong han :)

    SvarSlett
  3. No syns eg det er på tide med eit nytt innlegg her snart. ;)

    SvarSlett