onsdag 14. april 2010

Kjærestebilde i djup Ikea-ramme

For litt sida fekk Runar eit innramma bilete av oss to til å ha heime i huset. Ramma er foreløpig i feil farge,  men med ei brun eller kvit blir det nok bra :) Slike prosjekt er ganske kjekke synes eg. Det er ikkje nødvendigvis så veldig tidkrevjande (sjølv om eg brukte ein god del tid på den her då, vanskelige fargekombinasjonar pga naturbilde), og ei slik ramme på Ikea kostar berre 60 kr. Synes dette bildet av oss to er så søtt, for fjellduken vi har rundt oss formar seg liksom som eit hjarte rundt oss. Det oppdaga vi ikkje før etterpå. Sjølv naturen er på vårt lag! ;) hehe..


6 kommentarer:

  1. Du E so forelska du! :o) Søtt bilde med fin pynt! Eg og har ei sånn fin ramme med Theodor inni, men eg kjenne han nesten ikkje igjen lenger. ;)

    SvarSlett
  2. Stemmer! ;) tenk at lille theodoren som eg såg på sjukehuset då han va et lite nurk e blitt stor gut!

    SvarSlett
  3. Dere er det søteste forelska paret jeg vet om! Kjempefint bilde:)

    klem, c

    SvarSlett
  4. Fy søren så flink du e Wips! Eg blir glad av å sjå på, får så lyst å starte sjøl:)

    Spørst om eg ska bruke sommarferien og regnværsdaga i Bergen te å utvikle kreativiteten min, for det her e jo virkelig fine ting å ta vare på:)

    Kosikos frå Ingrid

    SvarSlett
  5. Vi får ta nåken hobbydaga ilag en gong, det e koslig :) blir fine gåver av slikt. Kosikos til Wips :)

    SvarSlett
  6. Så koslig bilde! :) Nå skal jeg lete videre til jeg finner cookie-oppskriften din ;)

    SvarSlett