lørdag 9. januar 2010

Romjulstur til søstrene på sør-vestlandet :)

Når jula var over, måtte Runar dra ut på havet for å jobbe litt igjen. Då dro eg, mamma og pappa til Skjold for å besøke eldstesøster Sølvi og co ein kort tur, for så å reise vidare til Sandnes til mellomstesøster Linda og familien. Der blei det blant anna eit koslig besøk til Soma Gård, ein åpen gård i Sandnes. Tantebarna mine, Signe på 4 år og Tormod på 2 år, kosa seg veldig med å gå rundt for å sjå på dyra. Tobben likte spesielt godt grisane og ville helst vere i binga hos dei heile tida, men turte ikkje heilt å ta i dei ;) då er det godt å ha ei litt tøffare storesøster å gøyme seg bak!



Eg likte best kalvane, dei var tame og glade i kos! :)
Og legg merke til dei fine, raude Ilse Jacobsen-støvlane mine - dei fekk eg nemleg med Runar til jul!! I love them!! Og han sjølvsagt ;)



Så blei det hopping i høyet for ungane sin del. Langt ned for minstemann, men han hoppa modig uti når mora stod klar for å ta imot. Trur faktisk han kunne funne på å hoppa uti heilt aleine òg :S





Takk for fine dagar :)
No er eg ferdig med første jobbveka i 2010 og er veldig glad for helg! Tungt å komme igong, reknar med det er slik for fleire andre? Men neste veke blir nok bedre igjen. Då kjem Runar heim òg, det er STOR stas! :)

1 kommentar: