torsdag 14. januar 2010

Award! Hurra!




Camilla har vore sååå søt og gitt meg en liten award! Eller, den e stor i mine auger då!!
"Kreativ Blogger-award" :D Utruleg stas, synes eg.

Til denne awarden følger det med nokre oppgåver. Og dei tenkte eg no at eg skulle starte på!




Oppgåvene er som følger:

Dei to første er greie:
1: Kopier awarden på bloggen din. - check!
2: Link til personen som gav deg awarden. - check!

Men så blir det verre:
3: Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
Om dei blir så veldig interessante veit eg ikkje, men skal prøve...
(1) Er skikkelig redd for vaskekjellaren i blokka mi, for eg trur det bur ein skummel mann i ei svær pappøskje inne på lagerrommet der nede.
(2) Snakka ofte med meg sjølv i spegelen når eg er nervøs, feks viss eg skal tolke noko vanskelig, kan eg stå og spele ut situasjonen slik eg trur den blir for meg sjølv.
(3) Likar godt det vante, og har feks fast morgenrituale. Kan ikkje føne håret før eg har smurt matpakken og sminka meg liksom - hallooo!
(4) Når Runar er vekke, seier eg hadet inni meg til bildet av Runar og meg sjøl som heng i gangen, kvar morgon når eg skal på jobb. Berre litttt forelska nemlig... ;)
(5) Snakkar ein god del i søvne, og vi har derfor ei bok der vi blant anna skriv ned morsomme ting som er komt opp frå oss begge i løpet av natta.
(6) Skryt på meg å vere bestevenn med Sylfest Lomheim, men sannheita er vel berre at eg sat ved sidan av han og åt lunsj på ein konferanse der eg tolka han.
(7) Blir så skremt av skumle filmar (berre eg som synes dei er skumle vel å merke), at eg kan finne på å hoppe i setet, slå armane ut og søle popkorn over meg sjølv og andre i kinosalen.

Puh! Då blir det enklare igjen:
4: Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5: Link til deres blogger.
6: Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden.

Mine utvalgte er:
(1) Kathrine si verd
(2) Hellechr
(3) Cille's lille blogg
(4) Heimlaga
(5) Frøken IJs lille boble
(6) Litt-av-kvart
(7) Og so må eg berre gi awarden tilbake til Camilla Jin, for ho er så flink, men ho skal sleppe å ta utfordringa ein gong til altså ;)
 
Då gledar eg meg til å sjå kva som kan dukke opp på dåkka side etter kvart! :)

3 kommentarer:

  1. Hihiii, det er så morsomt at du er (om mulig) enda mer lettskremt enn meg!! Og så kribler det i magen når jeg ser, hører og leser at du er så forelska i Runar! Søtingan!!

    Takk for award tilbake, søte!
    Håper jeg klarer å holde ut en hel arbeidsdag i morgen ;)

    Klem, cj

    SvarSlett
  2. Hehe ;) jammen kjekt å vere så forelska! No blir det teksting på oss her... Ekje du glad du e frisk og på jobb igjen?? ;P

    SvarSlett
  3. Psss... Du ble Tagget - ser ved bloggen min:)

    SvarSlett