søndag 7. februar 2010

Sommarminner om sommarmat

Eg leita igjennom mobilbildene mine i dag, og fant så mange deilige sommarminner! Det er så kjekt å sjå slike bilder når det er vindte og kaldt og mørkt ute. Då gledar eg meg slik til sommar og lysare tider :) og med det følger god mat som ein gjerne kan ete ute! I fjor sommar var eg og Runar veldig flinke til å finne på slike mataktivitetar ute. Det skal definitivt bli meir av det no til sommaren igjen! :)


Først litt sommardessert. Friske jordbær er jo noko av det beste som finnast! Nam nam :)


Og bringebær med melis og fløyte er jo himmelsk :)


Mmmmh! Olivenbrød med spekeskinke, mozarella, avocado og cherrytomat. Deilig strandmat :)


Og til slutt, mitt aller beste sommarminne: Pannekaker med bacon og heimelaga blåbærsylte. Det laga vi på hytta til Runar sin familie på Ryssdalsstøylen, med primus og greier :) det var heilt nydelig, og utrulig koselig :) Kjempefin utsikt over bygda frå støylen mens sola gikk ned. Hytte er stas, og Runar-selskap er veldig stas ;)

No er eg klar for sommar igjen!! Får prøve å nyte siste rest av vinteren mens eg ventar :)

2 kommentarer:

  1. Sommerjenta!! :)
    Du e so søt og forelska! ;o)
    ....og eg fekk vanvittig lyst på pannekake!

    SvarSlett
  2. Yes I am ;) både i sommaren og han dere Runar ;)

    SvarSlett